Mine Handels-betingelser
Kontakt
Jeg kan kontaktes via mail på: kontakt@sabrinejensen.dk eller på telefon på 31649924. Indtal en besked med dit navn og nummer på telefonsvareren, hvis der ikke svares.
Træffetider
Al kommunikation, dette omfatter også men er ikke begrænset til telefonsamtaler, online kald, support og møder, vil blive afholdt mellem kunden og Sabrine Jensen mellem klokken 10.00-15.30. Sabrine Jensen kan ikke garantere kommunikation udenfor det nævnte tidsrum.
Sabrine Jensen kan undtagelsesvis tage kontakt udenfor disse tidsrum, hvis vi mener, at det vil være gavnligt for kunden, og efter forudgående aftale.
Det er kundens ansvar at holde Sabrine Jensen orienteret om sin aktuelle emailadresse og at spamfiltre er tilpassede.
Beskeder på Messenger, tags i grupper eller via andre mailadresser læses ikke, så husk at sende din besked på mail til kontakt@sabrinejensen.dk.
Vi holder ferielukket mellem jul og nytår og 3 uger i sommerferieperioden. Tiden vil altid blive tillagt forløb, som bliver berørt af ferien.
Sabrine Jensen yder ikke refusion, når aktiviteter aflyses som følge af sygdom, hærværk, brand, teknisk nedbrud eller andre uforudsete hændelser. I disse tilfælde tilbydes en tilsvarende aktivitet så hurtigt som muligt.
Afholdelse og retningslinjer
Sessioner
Du har mulighed for at booke 1:1 sessioner med Sabrine Hodal Jensen via det fremsendte kalenderlink. Du kan også bruge kontaktformularen på hjemmesiden https://www.sabrinejensen.dk, hvis du gerne vil booke en session eller samtale.
Du er altid velkommen til at optage og gemme dine 1:1 sessioner, hvis du gerne vil have mulighed for at høre dem igen.
Det er kundens fulde ansvar at få booket og afholdt klippekortets antal sessioner indenfor 12 måneder, da forløbet ikke kan forlænges udover denne slutdato.
Adgang til forløbsmateriale:
Materialerne i online forløb er dine til evigt eje, medmindre andet fremgår.
Sabrine Jensen er ikke forpligtet til at hoste materialet til evig tid.
Sabrine Jensen lukker ikke for adgang til det købte materiale uden minimum 14 dages skriftlig varsel, så det er muligt for kunden selv at downloade materialet til egen opbevaring.
Kunden har altid ansvar for at holde Sabrine Jensen orienteret om sin emailadresse også efter afslutningen af forløbet, så evt. advarselsmails kan nå frem i tide.
De optagelser af sessioner o.a., som du modtager under forløbet, er dine til evigt eje, medmindre andet fremgår ved købet. Dog er Sabrine Jensen ikke forpligtet til at opbevare materialet til evig tid. Det vil sige, at du selv er ansvarlig for sikker opbevaring af lydfiler og optagelser inklusiv backup så snart du har modtaget det.
Fortrolighed
Sabrine Jensen behandler alle dine oplysninger og informationer fortroligt.
Retningslinjer
Sabrine Jensen forbeholder sig retten til at afbryde et forløb uden refundering, hvis en deltager overtræder de aftalte regler eller udviser uacceptabel adfærd.
Betaling
Online forløb
Online forløb kan betales med VisaDankort, VISA og Mastercard. Betaling sker via Stripe, som er det system, vi bruger til at eksekvere forløb. Ved problemer med betaling via Stripe, kontakt os gerne på kontakt@sabrinejensen.dk, eller kontakt Stripe’s support direkte.
Personligt forløb og Karriere tjek
Betaling foregår via faktura. Du kan betale med VisaDankort, VISA og Mastercard. Ønsker du at betale via bankoverførsel, så henvend dig på kontakt@sabrinejensen.dk.
Du modtager straks efter købet en faktura på email til den opgivne mailadresse. På din faktura vil også fremgå, hvordan du kommer i kontakt med vores kundeservice.
Mentoringforløb og Karriere Tjek faktureres den dag, vi indgår en aftale. Du har fuld returret indtil første session er booket. Når første session er booket, er aftalen bindende.
Hvis du efterfølgende ønsker at tilkøbe flere sessioner, sender vi en ny faktura på det ønskede antal.
Priser og gebyrer
Sabrine Jensen henvender sig til private personer. Alle priser er derfor angivet i danske kroner inklusiv moms.
Online forløb og digitale produkter leveres efter køb via email eller med adgangskode til et lukket forum. Det digitale produkt og adgang til online forløb fremsendes til den email, som du har indtastet ved oprettelsen.
Du kan altid selv ændre din emailadresse under “din profil” når du er logget ind på undervisningsplatformen. Har du brug for hjælp, skriver du en mail til kontakt@sabrinejensen.dk, så hjælper vi gerne.
Du er forpligtet til at opdatere dine kontaktinformationer, så Sabrine Jensen altid har de korrekte informationer
Ændre kort/angive nyt kort
Vi gemmer aldrig dine kortnumre, udløbsdato eller kontrolcifre, og vi kontakter dig aldrig for at bede om dem.
Får du nyt kort, kan du selv ændre oplysningerne. Er du i tvivl om hvordan du skal gøre det, så send en mail til kontakt@sabrinejensen.dk så sender vi en anvisning til dig
Fortrydelsesret
Online forløb m.m.
Ved køb af et online forløb, webinar samt andre digitale produkter og ydelser frafalder din fortrydelsesret ved betaling, jf. Forbrugeraftaleloven, Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2, jf. § 9 stk. 2 nr. 2a.
Tilmelding til online forløb er bindende. Det betyder, at du forpligter dig til at betale det fulde beløb – også selvom du senere vælger ikke at deltage.
Personligt forløb og Karriere tjek
Du har fuld returret indtil første session er booket. Når den første sessioner booket, bortfalder fortrydelsesrettet og du er forpligtet til at betale for det fulde forløb eller karrie tjek.
For at få det fulde udbytte af dit forløb, skal sessionerne på dit klippekort bruges inden for 12 måneder fra købsdato.
Ændringer, afbud og udeblivelser
Har du brug for at ændre eller aflyse din aftalte tid, bruger du kalenderlinket, hvor du også kan bestille en ny tid.
Hvis du bliver forhindret i at deltage i en aftalt session, skal du give besked hurtigst muligt og senest 24 timer før start. Giver du besked rettidigt, tilbyder jeg 100% refundering af sessionen og mulighed for at booke en ny tid. Ved afbud senere end 24 timer før start, tæller det som en afholdt session.
Er du forsinket mere end 10 minutter til din 1:1 session anses sessionen som tabt.
Ved gentagne udeblivelser uden besked bortfalder retten til erstatningssessioner.
Beskeder på Messenger, SMS, tags i grupper eller via mailadresse kan ikke benyttes til at afbestille eller ændre, så husk at afbestille din tid via kalenderlinket.
Refundering gives ikke som følge af kundens ændring af aftaler eller forsinkelser.
Aflysning
Vi forbeholder os ret til at aflyse workshops, kurser, foredrag & events ved sygdom, eller andre uforudsete hændelser. I tilfælde af aflysning fra vores side finder vi en ny dato så hurtigt som muligt. Ved evt. aflysninger sender vi dig en mail og/eller ringer til dig så hurtigt som overhovedet muligt.